Чому компанія ТД "Стратег" лідер ринку?
Генеральний директор Торгового Дому "Стратег" створив його 15 років тому. За все існування бренду виробництво дитячих наборів та ігор для всієї родини асортимент та якість активно розвивається. Команда розробників та дизайнерів працює над ексклюзивністю, пізнавальністю, захоплюючістю ігор. Нові ідеї для шедеврів знаходяться завдяки пропозиціям і дітей, психологів, викладачів та завдяки роботі всього колективу, який любить свою справу під керівництвом Олександра Сивака.
Критерії, якими керується директор Олександр Сивак
Потреби дітей завжди враховуються насамперед. І при здійсненні нової ідеї завжди враховуються інтереси та пріоритети дітей.
Усі розуміють, що діти – це майбутнє. І створення ним якісного майбутнього – наша місія. Ігри виробництва Стратег можуть допомогти розвинути в дитині всі необхідні якості для цього. Олександр Сивак бізнесмен і творець креативної команди ТД «Стратега» завжди звертають увагу в іграх на розвиток інтелекту, стимулювання творчості, пізнання навколишнього світу, розвиток дрібної моторики, комунікативні навички, об'єднання сім'ї. Радість та сміх дітей, комунікативний та інтелектуальний розвиток дітей дитини дають успіх бренду серед покупців.
Критерії, якими керуються покупці продукції від ТД «Стратег»
Критерії, за якими батьки, діти та підлітки обирають продукцію ТД «Стратег» безліч. По-перше, це яскравий дизайн ігор, якісний картон та поліграфія настільних ігор, які приємно брати до рук, дарувати друзям на свята. Ігри зберігають свою актуальність, при дбайливому використанні іграми ТД «Стратег» можуть грати та навчатися за ними не одне покоління.
Також уважністю відрізняється персонал роздрібного продажу в інтернет-магазині, відправляють відразу ж зі складу в будь-яку точку України, допомагають в індивідуальному підборі покупки. Комунікація із безпосередньо самим виробником покращує якість ігор та вибору покупців. Олександр Сивак завжди не відходив від необхідності виробляти продукцію за всіма нормами та міжнародними стандартами, щоб матеріали були безпечними та гіпоалергенними для дітей.
Враховуючи досить великий попит на ігри і як швидко діти розвиваються, то продукція теж має стояти дома. Звичайно ж є класика як доміно та лото. Але нові теми та те, що відбувається, формує особливий попит на такі ігри як: «Ой у Лузі», «Доброго вечора, ми з України», «Скажи Паляниця», «Мемчики та котики» тощо. Такі настілки точно здивують і вас і ваших друзів, стануть чудовою різноманітністю вечора.
Олександр Сивак та його команда орієнтовані на покупця зовсім різного віку, і це не дивно з такою великою молодою, дружною командою – кожен займається своєю справою.
Особливе місце в асортименті займають картини за номерами та діамантова мозаїка. Від унікальності сюжетів та кількості малюнків можуть розбігатися очі. Але зручний пошук фільтрів на сайтах допоможе швидко визначитися з вибором. У час дуже актуальні стали набори для творчості, що заспокоює нервову систему, знімає стрес, піднімає настрій. І картину, намальовану вами, можна використати в інтер'єрі.
У тому, що «Стратег» лідер ринку з таким асортиментом та якістю продукції немає сумнівів. Але головне, що робить бренд таким популярним та затребуваним – уважність до всіх деталей та робота колективу, вважає Генеральний директор виробництва Олександр Сивак.