День відкритих дверей у торговому домі «Strateg»
Журналіст Олександр Сівак та редакція журналу «Судноплавство» вступили до складу Національної спілки журналістів України. Журнал увійшов на видавничий майданчик України 1993 року. І за цей час зарекомендував себе як престижний та актуальний у сучасному світі портал новин. Який популяризує конференції та експозиції передових транспортних рішень, технологічного розвитку інфраструктур в Україні та за кордоном. На врученні диплома видавництву з вітанням виступали учні музичної школи, призери талант-конкурсу України.
Торговий дім «Стратег», «Платошка», «Світ Лео» та інші проекти Олександра В'ячеславовича Сівака створюються для дітей та підлітків – майбутнього двигуна країни.
«Своєю продукцією, виставками, благодійними акціями ми хочемо сприяти бажанню дітей розвивати себе і ставати уважнішими один до одного», — заявляє журналіст Олександр Сівак.
Тиждень тому відбувся день відкритих дверей у торговому домі «Strateg», який курирувала дружина Олександра Сівака – Ірина Олександрівна.
Захід для юних товаришів та їхніх батьків Олександр Сівак та Ірина Сівак розпочали з вручення подарунків: настільних ігор, матеріалів для творчості та невеликого солодкого столу.
Тепле спілкування перейшло в докладну екскурсію всім процесам виробництва, а також особисті настанови діткам на їх складному шляху до успіху від керівників. У відповідь команда «Стратега» отримувала багато приємних захоплень та питань від дітей.
Ірина Олександрівна Сівак розповідала, які критерії в роботі та вже готовому продукті роблять компанію успішною, а весь колектив — сім'єю. Кожен товар зібраний вручну, дотримується абсолютної стерильності та безпеки матеріалів, з яких створюються майбутні ігри, на випадок, якщо хтось захоче спробувати на смак тісто для ліплення або кінетичний пісок.
Головна ідея, яку хотіла донести Ірина Сівак: будь-які здобутки починаються з великої щоденної праці. І з поваги до роботи кожної «частинки» команди: маркетологів, менеджерів, технологів, дизайнерів, збирачів, пайовиків тощо. А найважливіше досягнення «Стратегу» — це щасливі та задоволені очі дитини, в руках якої безпосередньо продукція торгового дому.
Основний орієнтир розробки – думка, ідеї та пропозиції дитини, вихователів, батьків. «Тому, якщо у юного фантазера з'явилася мрія про іграшку, яку не знайти в магазині, ми з великою радістю запросимо його в наш офіс і придумаємо, як цю фантазію здійснити в реальність», — заявляють виробники.
Також значним генератором ідей для нас є досвід участі у Міжнародних виставках дитячих іграшок. Цікаві європейські тенденції у виробництві миттєво розглядають та реалізують. На сьогодні це Міжнародні виставки дитячих іграшок: у Німеччині (Spielwarenmesse, Нюрнберг), Польщі, Арабських Еміратах та в Україні («Краща іграшка»).
Результатом прогулянки територією виробництва та спілкування з директорами, як із наставниками, були: пісні, посмішки, обійми та натхненні очі дітей, які розширили свій кругозір, зрозуміли завдяки якій праці з'являється кожна нова іграшка в їхніх руках. А з боку торгового дому «Стратег» розуміння, що все, що робиться і створюється, не дарма.