Одеський виробник поруч з гігантами Lego та Mattel
З початком лютого світовий іграшковий ринок активно відкриває для себе українських виробників. Торговий дім «Strateg» нещодавно відвідав надзвичайно важливі події іграшкового та творчого сегменту: міжнародну виставку «Spielwarenmesse» у Нюнберзі (1.02-5.02) та «Creativeworld» у Франкфурді (4.02-7.02). Де поміж таких великих компаній як Lego та Mattel були представили настільні ігри та набори для творчості українського бренду.
«Spielwarenmesse» – наймасштабніша виставка іграшок, в якій беруть участь 70 країн і представлено понад 2800 експонатів. Серед них наявні товари з груп моделебудування, ляльок, механічних іграшок і багато іншого. А «Creativeworld», з більш ніж 8500 відвідувачів, присвячена мистецтву та рукоділлю. Де компанія «Strateg» представила картини за номерами та алмазну мозаїку, які є дуже популярним способом пережити стрес і просто розслабитися.
Завдяки таким заходам, українська продукція з’являється на європейських полицях, адже на виставки приїжджають закуповники з великих українських та зарубіжних компаній.
Навіть спецпредставник МЗС України у Німеччині Олексій Макеєв завітав на стенд торгового дому «Strateg», щоб підтримати українського виробника. А така підтримка дає зрозуміти – ми робимо важливу справу і показуємо світу, що Україна відома не тільки своєю армією та незламністю народу. Ми також можемо запропонувати нові ідеї та якісну продукцію для ринку іграшок.
Вже не вперше компанія з Одеси відвідує подібні заходи. З 2017 року «Strateg» їздить в Польщу, Німеччину ОАЕ та по Україні, щоб знайомитися з продукцією відомих компаній та представляти свою. А ще це чудовий спосіб зрозуміти, на якому рівні ми зараз та до чого варто прагнути, а чим можна поділитися з іншими. Після виставок команда обов’язково привозить свіжі ідеї, які потім втілюють талановиті робітники відділу дизайну.