Роль компанії Strateg у війні 2023
Війна з росією змінила життя всієї країни. Багато хто залишився без роботи або просто фізично не може працювати там, де раніше. Постраждав і бізнес – значна частина підприємців закрила компанії. Вистояти та продовжити роботу змогли лише ті, хто справді любить свою справу, має практичний досвід та підтримку споживача.
З початку війни компанія Strateg призупинила роботу, однак через місяць відновила справу - підтримати економіку, співробітників, а головне - український дух. Змінилися цілі, але лишилося головне – любов до клієнта та прагнення створювати корисний продукт.
Про те, як сьогодні працює Strateg, яка роль бізнесу та філософія, - розповідає одеський бізнесмен, ідейний натхненник Strateg Олександр Сивак.
Як на бізнес вплинула війна?
До війни у компанії Strateg працювало 200 співробітників. Після 24 лютого частина колег виїхали з України у безпечні місця. Щоправда, деякі все ж таки залишилися в Україні у рідній Одесі. Постало питання: чи зможе компанія продовжити роботу. Моїм головним завданням було зберегти колектив, а потім – продукт. Я постійно дивився новини і розумів, що так можна збожеволіти. Найкраще - працювати – це відволікає. Рішення про те, щоб відновити роботу, зріло кілька тижнів. Я зв'язався з кожним членом команди і отримав позитивну відповідь. Усі хотіли працювати!
У середині березня Strateg відновив роботу. Звісно, не у повному складі, як до війни. У нас були нові цілі та бажання.
Як війна змінила Strateg?
Звичайно, під час кризи багато підприємців бояться ризикувати та створювати нові продукти або вкладати гроші у виробництво. Ми розрахувати всі ризики та прийшли до висновку, що можемо створювати нове. Чи було страшно? Так, особливо, коли бачиш, як колеги один за одним йдуть з ринку.
Strateg – український продукт, тому ми нікуди не планували йти. І вирішили ризикнути – випустити нову продукцію. Це стала серія патріотичних настільних ігор. Це «Ой у лузі…», «Скажи Паляниця», «Добрий вечір, ми з України», «Рускій воєнний корабль іди на... дно». Користувачі були у захваті.
Тут головне зрозуміти: багато людей поїхали, дітей стало менше, але і знизилась конкуренція на товарному ринку. Ми зайняли порожню нішу – патріотичні настільні ігри для всієї родини.
Філософія Strateg – цікаві та корисні ігри, об’єднати родину ввечері за великим столом, проводити час якісно. Все це поєдналося у патріотичних іграх. Вони користуються надзвичайним попитом, бо може грати вся родина. Ще одна перевага – їх легко брати з собою у дорогу, бо сьогодні багато родин вимушені мандрувати країною та закордон.
Strateg та благодійність
Благодійність вже давно стала частиною корпоративної культури компанії Strateg. Займаємось постійно соціальними ініціативами. За 5 років передали дітям майже 350 000 іграшок. І, навіть, поповнили книгу рекордів України – передали малечі 1110 00 іграшок за 1 раз.
На благодійному вечорі «Мрії життя» у Чернівцях, що пройшов на початку жовтня, Strateg став найбільшим меценатом заходу. Допомагали дітям-сиротам, які постраждали від війни, та дитячим будинкам. Загальна сума пожертви склала майже 500 000 грн.
Діти – це наше майбутнє! І наше завдання – створите світле майбутнє у вільній країні під мирним небом.