Стратегічні ігри, або як перестати втрачати гроші в бізнесі.
Ведення бізнесу пов'язане з багатьма проблемами, від розробки нових продуктів чи послуг до залучення та утримання клієнтів. Проте отримання прибутку часто є найбільшою проблемою.
Зростаючі компанії часто працюють на збиток. Сьогодні на цю тему ми спілкуались з одеським бізнесменом, засновником компанії Стратег та видавцем журналу «Судноплавство» - Олександром Сиваком. Підприємець поділився своїм баченням ведення бізнесу та розповів як перестати втрачати гроші в бізнесі.
Втрата грошей - це Стрес
Втрата грошей не означає кінець бізнесу. Просто потрібно уповільнити та переоцінити свої бізнес-операції. Негативний грошовий потік створює стрес, який часто змушує власників бізнесу приймати імпульсні рішення. Найкраще, що ви можете зробити для себе, це зберігати холоднокровність.
Співвідношення витрати дохід
Сивак наголошує, що ви повинні спочатку уважно подивитися на те, скільки грошей надходить у порівнянні з тим, скільки ви витрачаєте щомісяця. Багато малих підприємств працюють із відсотком витрат 90%, що означає: 90% їх доходів йде витрати і лише 10% залишається з прибутку.
Малі підприємства з високими накладними витратами, такі як ресторани та роздрібні магазини, зазвичай мають найвищі витрати в порівнянні з прибутком. Бухгалтера, адвокати та агенти з нерухомості часто несуть менше поточних витрат.
Скорочення витрат
Олександр Сивак пропонує, створити повний список ваших щомісячних витрат, а потім список вашого середнього доходу. Ви можете швидко побачити свої найбільші витрати та найприбутковіші потоки доходів.
Визначте потенційні галузі витрат. Спробуйте скоротити кількість паперових виробів, частку яких припадає 70% загального обсягу відходів у середньому офісі. Олександр Сивак, наприклад, замість того, щоб друкувати звіти та службові нотатки, відмовився від паперу. Ви також можете скоротити витрати на офісне приладдя та обладнання, де це можливо.
Аналіз та Тестування ваш ліпший друг у бізнесі
Сивак рекомендує коригувати ціни на продукти чи послуги. Якщо ви встановите надто високі ціни, менше людей куплять вашу продукцію. Однак установка занизьких цін може погано позначитися на вашому бізнесі. Заниження ціни може створити враження, що ви пропонуєте неякісний продукт.
Встановивши нові ціни та скоротивши список продуктів, збільште свій онлайн-маркетинг. Залучайте більше клієнтів, використовуючи маркетинг у соціальних мережах, маркетинг електронною поштою та контекстну рекламу. Переконайтеся, що ви забезпечуєте відмінне обслуговування клієнтів і керуєте своєю онлайн-репутацією, щоб утримувати більше клієнтів.
Продовжуйте стежити за своїми фінансами та ставте цілі на 90 днів, щоб збільшити свій капітал. Якщо ці кроки не спрацюють, зменшіть свій бізнес або знайдіть інвестора. Що б ви не робили, не використовуйте свої особисті засоби для підживлення збиткового бізнесу, наголошує Олександр Сивак.